• Kontakt

    Telefon: + 385 1 4573 937

    Fax: +385 1 4611 032

    Skype: mmh-cyn

  • Adresa

    Selska cesta 112c,
    10 000 Zagreb,
    Hrvatska


NAŠI DONATORI

Mreža mladih Hrvatske ulaže napore u osiguravanju vjerodostojnosti i istinitosti informacija koje prenosi putem svog info-servisa "Mladi info". Međutim, Mreža mladih Hrvatske nije u mogućnosti jamčiti potpunu vjerodostojnost i istinitost informacija i odriče se odgovornosti za eventualne štete nastale korištenjem istih.


Sva prava pridržana 2007. - 2018. MMH.
Razvoj i održavanje: invento*

26.07.2016.

Mreža mladih Hrvatske odbija sudjelovati u smijuriji koju “bivši” ministar Šustar radi iz cjelovite kurikularne reforme


Unatoč osakaćenom procesu kurikularne reforme, koji je rezultat “briljantnih manevara” još uvijek tehničkog ministra obrazovanja, prijedlozi predmetnih kurikuluma nastavljaju dolaziti u proces javnog savjetovanja. Mreža mladih Hrvatske je stoga odlučila kako neće sudjelovati u procesu savjetovanja, iako se kurikulum međupredmetne teme građanskog odgoja i obrazovanja usko tiče njezina primarnog rada.

 

MMH čitav proces smatra nepovratno narušenim od trenutka kada je Odbor za obrazovanje, znanost i kulturu Hrvatskog sabora donio zaključke o dodavanje novih osoba u užu radnu skupinu, a članovi i članice Ekspertne radne skupine za kurikularnu reformu, na čelu s  Borisom Jokićem zatražili da ih se razriješi s dužnosti. Uvjetovana ovim, ali i nizom drugih aktualnih događaja u području odgojno-obrazovne politike, ostavka ministra Šustara se tražila više nego jednom, i to od strane brojnih dionika iz područja odgoja i obrazovanja. Ukoliko ovim razlozima nadodamo i trenutni status Vlade, koja je tehnička, vidljivo je kako ne postoji nikakav temelj, ali niti legitimitet ove Vlade da nastavi raditi na provedbi najveće reforme hrvatskog odgojno-obrazovnog sustava.

 

Zaključno, Mreža mladih Hrvatske smatra kako bi uključivanje u javno savjetovanje o bilo kojem dokumentu u procesu kurikularne reforme nakon ostavke Ekspertne radne skupine za Cjelovitu kurikularnu reformu  bilo negativno po razvoj hrvatskog odgoja i obrazovanja, te bi podržalo ovaj netransparentan i nedemokratski proces u kojem se nastavljaju nizati sramotni postupci tehničke Vlade i njezina ministra Šustara. 




Podijeli zanimljivost sa društvom: